» » » Czy tylko ja widzę tu błąd?!

Czy tylko ja widzę tu błąd?!

Utworzono w Okiem statystyka | 4

Akcja z meczu 4 kolejki Plusligi AZS Częstochowa vs Cerrad Czarni Radom.

Wydaje mi się, że rozgrywający sam sobie dograł i wystawił piłkę… zmieniły się zasady czy tylko mi się wydaje?

4 Odpowiedzi

  1. Dawid Juszczyk
    | Odpowiedz

    Przynajmniej nie narzekał na złe dogranie ;d

  2. Kamil.Soloducha
    | Odpowiedz

    hahaha, to akurat prawda 🙂

  3. Piotrek Cz.
    | Odpowiedz

    Dokładnie tak jest, sypacz rozegrał niezłą piłkę po wcześniejszym samemu sobie dograniu 🙂 Wkręcił wszystkich sędziów i większość kibiców 🙂

Zostaw Komentarz